ZWROTY I WYMIANY
Polityka zwrotów , wymian oraz reklamacji luxurysneakers.pl
​
(wersja obowiÄ…zujÄ…ca od 01.09.2025r.)
§1. Postanowienia ogólne
1. Niniejsza Polityka ZWROTÓW , WYMIAN I REKLAMACJI ,okreÅ›la zasady i procedury zwrotu produktów , reklamacji produktów oraz zwrotu kosztów zwiÄ…zanych z zakupami dokonanymi przez Klientów w sklepie internetowym Luxurysneakers.pl prowadzonym przez firmÄ™ DK FUTURE z siedzibÄ… przy ul. Jesionowej 3 , 83-000 Roszkowo.
​
Dokument ma na celu przejrzyste przedstawienie praw i obowiÄ…zków Klientów oraz Sprzedawcy w zakresie zwrotu/ów , zwrotu/ów kosztów oraz reklamacji wynikajÄ…cych z zakupów dokonanych za poÅ›rednictwem Sklepu.
​
​
§2. Produkty, których nie można zwrócić
​
1. Niektóre produkty w naszym Sklepie Luxurysneakers.pl nie podlegajÄ… zwrotowi. SÄ… to przede wszystkim:
​
a) produkty oznaczone jako "NA ZAMÓWIENIE" , które sprowadzamy indywidualnie dla Ciebie z zewnÄ™trznych magazynów,
​
B) bielizna i artykuÅ‚y higieniczne, ze wzglÄ™dów zdrowotnych i higienicznych.
​​
2. Zależy nam, abyÅ› byÅ‚ w peÅ‚ni zadowolony z zakupów, dlatego w przypadku wÄ…tpliwoÅ›ci co do rozmiaru, wariantu czy modelu produktu, zachÄ™camy do kontaktu z naszym zespoÅ‚em obsÅ‚ugi Klienta przed dokonaniem zakupu. ChÄ™tnie pomożemy dobrać odpowiedni produkt, aby uniknąć pomyÅ‚ek.
​
​
§3. ZWROT PRODUKTÓW
​
1. W przypadku odstÄ…pienia od umowy, Klient powinien odesÅ‚ać produkt/y do Sklepu niezwÅ‚ocznie, jednak nie później niż w ciÄ…gu 14 dni od dnia jego otrzymania, na nastÄ™pujÄ…cy adres:
​
DK FUTURE ZWROTY
Jesionowa 3 ,
83-000 , Roszkowo
​​​​
​
2. Aby dokonać zwrotu:
​
a) Należy wypełnić formularz zwrotu dostępny w Sklepie internetowym luxurysneakers.pl.
b) Po wypełnieniu formularza należy go umieścić w pudełku i nadać paczkę na wyżej podany adres.
​
c)W przypadku odstÄ…pienia od umowy, Klient jest zobowiÄ…zany odesÅ‚ać produkt do Sklepu niezwÅ‚ocznie, ale nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaÅ‚ zamówienie.
3. Zwroty przyjmujemy tylko dla produktów w stanie nienaruszonym. JeÅ›li produkt zostaÅ‚ dostarczony w opakowaniu (np. pudeÅ‚ku), zarówno samo opakowanie, jak i jego zawartość (np. dokumenty, instrukcje, akcesoria) muszÄ… pozostać nienaruszone.
​
​
​
​​​​​
​
§4. ZWROT PIENIĘDZY
1. Otrzymanie pieniędzy ze zwrotu lub wymiana towaru odbywa się w terminie do 14 dni od otrzymania paczki oraz sprawdzenia stanu zwracanego produktu
​
2.Zwrot pÅ‚atnoÅ›ci zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody pÅ‚atnoÅ›ci, którÄ… Klient wybraÅ‚ podczas zakupu, chyba że Klient zdecyduje siÄ™ na alternatywny sposób zwrotu.
​
Uwaga: Koszty wysyÅ‚ki nie podlegajÄ… zwrotowi – zwracamy jedynie wartość samego zakupionego produktu.
​​​
​
§5. KOSZT ZWROTU PRODUKTÓW
​
1. Klient pokrywa bezpośrednie koszty odesłania produktu, w tym koszty przesyłki.
​
​
§6. REKLAMACJE
​
1. Klient ma prawo złożyć reklamację w związku z ujawnieniem wady fizycznej lub prawnej zakupionego Produktu (rękojmia). Zgłoszenie reklamacyjne może zostać przesłane m.in. drogą mailową na adres Sklepu: kontakt@luxurysneakers.pl
​
2. Reklamacja może zostać wniesiona w terminie do 2 lat od dnia zakupu Produktu. Po otrzymaniu zgłoszenia Sklep zobowiązany jest do udzielenia odpowiedzi w ciągu 14 dni.
​
3. W przypadku uznania reklamacji, Sklep – w zależnoÅ›ci od możliwoÅ›ci – naprawi Produkt, wymieni go na nowy wolny od wad albo zwróci Klientowi kwotÄ™ odpowiadajÄ…cÄ… cenie zakupu.
​
​​
​
​
​
​
§7. WYMIANY PRODUKTÓW
1. Klient ma prawo do wymiany zakupionych produktów na inny rozmiar lub model w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyÅ‚ki.
​​
2. Wymiana możliwa jest wyłącznie w przypadku, gdy produkt:
​
a)nie nosi Å›ladów użytkowania
​
b)jest kompletny
​
c) znajduje się w oryginalnym boxie- pudełku,
d) posiada wszystkie elementy zestawu (np. dodatkowe sznurówki, metki, papier zabezpieczajÄ…cy).
​
3. Aby skorzystać z wymiany, Klient powinien:
a)skontaktować się ze Sklepem mailowo na adres: kontakt@luxurysneakers.pl
​
b) odesłać sneakersy na wskazany adres wraz z wypełnionym formularzem wymiany
​
c) wskazać preferowany rozmiar lub model (w zależności od dostępności).
​
​
​
​
​
​
​
​
§8. POSTANOWIENIE KOŃCOWE
​
1. Niniejsza Polityka Zwrotów, Wymian i Reklamacji stanowi integralnÄ… część Regulaminu Sklepu.
​
2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej Polityce zastosowanie majÄ… przepisy prawa powszechnie obowiÄ…zujÄ…cego, w szczególnoÅ›ci Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
​
3. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce, przy czym zmiany te nie naruszajÄ… praw Klientów, którzy dokonali zakupu przed ich wejÅ›ciem w życie.
​
4. Aktualna treść Polityki jest zawsze dostępna na stronie internetowej Sklepu.
​
5.W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych ze zwrotem, wymianą lub reklamacją Produktu, Klient może skontaktować się ze Sklepem poprzez dane kontaktowe wskazane na stronie sklepu m.in mailowo pod adresem kontakt@luxurysneakers.pl
_edited.png)
