top of page

Regulamin Sklepu

Regulamin sklepu luxurysneakers.pl

​

(wersja obowiÄ…zujÄ…ca od 01.09.2025r.)

​

§1. Informacje ogólne

 

1.Sklep internetowy luxurysneakers.pl działa na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.

2.Właścicielem sklepu jest Dominik Kapłun, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: DK FUTURE, ul. Jesionowa 3 , 83-000 Roszkwo, NIP: 6040259718, REGON: 541678909.

3.Kontakt ze SprzedawcÄ…:
e-mail: kontakt@luxurysneakers.pl

​

Niniejszy dokument (stanowiÄ…cy równoczeÅ›nie regulamin w myÅ›l ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o Å›wiadczeniu usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ…) zwany dalej „Regulaminem”, okreÅ›la rodzaje i zakres Å›wiadczenia usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ… za poÅ›rednictwem Sklepu internetowego, zasady zawierania umów sprzedaży za poÅ›rednictwem Sklepu internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiÄ…zki Klienta oraz Sprzedawcy a także tryb odstÄ…pienia od umowy i postÄ™powania reklamacyjnego.

​

4. KorzystajÄ…c ze Sklepu internetowego Luxurysneakers.pl jako Klient, zobowiÄ…zujesz siÄ™ do zapoznania z Regulaminem i jego przestrzegania.

​

5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie majÄ… zastosowanie powszechnie obowiÄ…zujÄ…ce przepisy prawa polskiego.

​

​

 §2. Definicje

​

1. Cena – wartość brutto, wyrażona w zÅ‚otych polskich bÄ…dź innej walucie, stanowiÄ…ca wynagrodzenie należne SprzedajÄ…cemu za przeniesienie prawa wÅ‚asnoÅ›ci do Produktu na Klienta, zgodnie z UmowÄ… Sprzedaży. Koszty wysyÅ‚ki nie sÄ… uwzglÄ™dnione w Cenie, z wyjÄ…tkiem sytuacji, gdy Promocja obejmuje ich pokrycie.

​

2.Klient – każda osoba fizyczna posiadajÄ…ca peÅ‚nÄ… zdolność do czynnoÅ›ci prawnych, a także osoba fizyczna o ograniczonej zdolnoÅ›ci do czynnoÅ›ci prawnych, jeÅ›li posiada skutecznÄ… zgodÄ™ przedstawiciela ustawowego na zawarcie Umowy Sprzedaży. Klientem może być również osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadajÄ…ca osobowoÅ›ci prawnej, lecz posiadajÄ…ca zdolność prawnÄ….

​

3.Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny.

​

4.Konsument – osoba fizyczna dokonujÄ…ca zakupu w Sklepie, którego przedmiot nie wiąże siÄ™ bezpoÅ›rednio z jej dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… gospodarczÄ… ani zawodowÄ….

​

5.Koszyk Produktów – zestawienie wybranych przez Klienta towarów dostÄ™pnych w Sklepie, pozwalajÄ…ce na przejÅ›cie do zÅ‚ożenia Zamówienia.

​

6.Polityka PrywatnoÅ›ci – dokument okreÅ›lajÄ…cy zasady przetwarzania danych osobowych, prawa Klientów oraz obowiÄ…zki administratora, dostÄ™pny na stronie Sprzedawcy.

​

7.Prawa Konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

​

8.Produkt – rzecz ruchoma dostÄ™pna w ofercie Sklepu, bÄ™dÄ…ca przedmiotem Umowy Sprzedaży. Produkty majÄ… charakter kolekcjonerski i unikatowy, pochodzÄ… z drugiej rÄ™ki i sÄ… klasyfikowane jako towary używane.

​

9.Promocje – szczególne warunki sprzedaży lub usÅ‚ug obowiÄ…zujÄ…ce w Sklepie, takie jak obniżki cen czy darmowa dostawa, okreÅ›lone w odrÄ™bnych zasadach.

​

10.PrzedsiÄ™biorca – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna posiadajÄ…ca zdolność prawnÄ…, prowadzÄ…ca dziaÅ‚alność gospodarczÄ… i zawierajÄ…ca UmowÄ™ Sprzedaży ze SprzedawcÄ….

​

11.PrzedsiÄ™biorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierajÄ…ca UmowÄ™ Sprzedaży w zwiÄ…zku z prowadzonÄ… dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… gospodarczÄ…, jednak w zakresie niezwiÄ…zanym bezpoÅ›rednio z jej specjalizacjÄ…, co wynika z danych ujawnionych w CEIDG.

​

12.Regulamin – niniejszy dokument okreÅ›lajÄ…cy zasady korzystania ze Sklepu oraz prawa i obowiÄ…zki stron.

​

13.Konto klienta – zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone sÄ… informacje na temat Klienta w tym informacje adresowe oraz historia zamówieÅ„. 

​

14.Umowa Sprzedaży – umowa pomiÄ™dzy Klientem a SprzedawcÄ…, dotyczÄ…ca sprzedaży Produktu za poÅ›rednictwem Sklepu.

​

15. DzieÅ„ roboczy – jeden dzieÅ„ od poniedziaÅ‚ku do piÄ…tku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy

​

 

§3. Postanowienie Ogólne

 

1.Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania Sklepu internetowego oraz prawa i obowiązki stron wynikające z Umowy sprzedaży​

​

2. W Sklepie oferowane sÄ… produkty nowe i używane: obuwie, odzież i akcesoria znanych marek. Zakupu można dokonać spoÅ›ród produktów w Sklepie, wskazujÄ…c markÄ™, kolor i rozmiar. Ceny sÄ… orientacyjne i zależą od rozmiaru, koloru oraz marki Produktu.

​

3.Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna do zÅ‚ożenia Zamówienia, zawarcia Umowy sprzedaży i korzystania z usÅ‚ug Sklepu.

​

4.Informacje udostępnione w Sklepie internetowym stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego (nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego).

​

5 Umowy zawierane są w języku polskim.

​

6. Wszelakie ceny podane na stronie Sklepu internetowego sÄ… cenami brutto.\

​

7.Zmiany cen i promocji – Sprzedawca może swobodnie modyfikować ceny Produktów, wprowadzać nowe produkty oraz organizować, zmieniać lub odwoÅ‚ywać promocje. W przypadku obniżki ceny w promocji, przy cenie promocyjnej na stronie produktu podawana jest także najniższa cena obowiÄ…zujÄ…ca w ciÄ…gu ostatnich 30 dni. 

​

8.Klient nie może publikować treÅ›ci Å‚amiÄ…cych prawo ani obraźliwych wobec innych osób. Zabronione jest również używanie Sklepu w sposób, który zakÅ‚óca jego dziaÅ‚anie, w tym stosowanie wirusów, zÅ‚oÅ›liwego oprogramowania lub innych narzÄ™dzi ingerujÄ…cych w funkcjonowanie strony.

​

​

§4. UsÅ‚ugi i ogólne warunki Å›wiadczenia usÅ‚ug

​

1Sprzedawca udostępnia w Sklepie internetowym usługi elektroniczne polegające na:


a) prezentowaniu oferty i dostÄ™pnych Produktów,
b) umożliwieniu wypeÅ‚nienia formularza Zamówienia w celu zawarcia Umowy sprzedaży,
c) tworzeniu i obsłudze Konta klienta poprzez rejestrację.

​

2.Wszystkie powyższe usługi świadczone są bez opłat.

​

3. Umowa o korzystanie z formularza Zamówienia zawierana jest na czas okreÅ›lony – od momentu rozpoczÄ™cia wypeÅ‚niania formularza do momentu jego wysÅ‚ania lub rezygnacji z wypeÅ‚nienia przez Klienta.

​

4. Umowa o prowadzenie Konta klienta zawierana jest na czas nieokreślony od chwili rejestracji w Sklepie internetowym.

​

5. Rejestracja odbywa się poprzez Formularz rejestracyjny dostępny w Sklepie.

​

6. Utworzenie Konta klienta nie jest konieczne do zÅ‚ożenia Zamówienia.

​

7. Do korzystania z usług wymagane są:


a) urządzenie z dostępem do Internetu,
b) przeglądarka obsługująca pliki cookies,
c) aktywna skrzynka e-mail.

​

8.Koszty połączenia z Internetem i przesyłu danych ponosi Klient, zgodnie z taryfą jego operatora.

​

§5. Warunki zawarcia Umowy sprzedaży

​

1. Sprzedawca umożliwia skÅ‚adanie zamówieÅ„ na Produkty dostÄ™pne w Sklepie internetowym poprzez Formularz zamówienia, który jest dostÄ™pny online przez całą dobÄ™, 7 dni w tygodniu.

​

2. Aby zÅ‚ożyć zamówienie, Klient wybiera Produkt znajdujÄ…cy siÄ™ w ofercie Sklepu internetowego, okreÅ›la jego ilość oraz, jeÅ›li jest to możliwe, wskazuje preferowane cechy Produktu. NastÄ™pnie dodaje wybrany Produkt do „koszyka” za pomocÄ… odpowiedniej funkcji Sklepu, po czym uzupeÅ‚nia Formularz zamówienia, wpisujÄ…c dane potrzebne do realizacji zamówienia przez SprzedawcÄ™. Zamówienie zostaje zÅ‚ożone w momencie klikniÄ™cia przycisku „Zamawiam i pÅ‚acÄ™”.

​

3. Po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca wysyÅ‚a do Klienta, na adres e-mail podany podczas skÅ‚adania zamówienia, wiadomość potwierdzajÄ…cÄ… jego przyjÄ™cie. Po sprawdzeniu możliwoÅ›ci realizacji Sprzedawca przesyÅ‚a kolejnÄ… wiadomość – potwierdzenie zamówienia. W chwili dorÄ™czenia tego potwierdzenia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiÄ™dzy Klientem a SprzedawcÄ….

​

4. Potwierdzenie zamówienia zawiera uzgodnione warunki transakcji, w szczególnoÅ›ci rodzaj i liczbÄ™ zamówionych Produktów, łącznÄ… cenÄ™ wraz z kosztami dostawy, a także informacje o ewentualnych rabatach (jeżeli takie zostaÅ‚y przyznane).

​​

§6. Dostawa oraz czas realizacji zamówienia

​

1. Zamówienia sÄ… realizowane przez SprzedawcÄ™ w kolejnoÅ›ci ich otrzymania (z uwzglÄ™dnieniem postanowieÅ„ §6 ust. 3 Regulaminu).

​

2. Na czas realizacji zamówienia skÅ‚adajÄ… siÄ™: przygotowanie Produktu, jego skompletowanie, zapakowanie oraz wydanie przewoźnikowi. Standardowy czas realizacji wynosi od 2 do 21 dni roboczych.

​

3. Zamówienia zÅ‚ożone po godzinie 14:00 w dni robocze oraz w dni ustawowo wolne od pracy traktuje siÄ™ jak zÅ‚ożone w kolejnym dniu roboczym.

​

4. JeÅ›li część Produktów objÄ™tych jednym zamówieniem okaże siÄ™ niedostÄ™pna, Klient zostanie o tym poinformowany telefonicznie lub mailowo i bÄ™dzie mógÅ‚ zdecydować o dalszej realizacji (np. częściowe zrealizowanie zamówienia, wydÅ‚użenie czasu oczekiwania, rezygnacja z caÅ‚oÅ›ci bÄ…dź wybór produktu alternatywnego).

​

5 . W przypadku zamówieÅ„ obejmujÄ…cych kilka Produktów o różnej dostÄ™pnoÅ›ci, które majÄ… zostać wysÅ‚ane w jednej przesyÅ‚ce, termin realizacji uzależniony bÄ™dzie od przygotowania do wysyÅ‚ki ostatniego z nich, chyba że Klient wraz ze SprzedawcÄ… ustalÄ… inaczej.

​

6. Do podanego czasu realizacji należy doliczyć czas potrzebny przewoźnikowi na dostarczenie przesyÅ‚ki do Klienta. SzczegóÅ‚owe informacje o dostÄ™pnych formach dostawy oraz ich kosztach udostÄ™pniane sÄ… na stronie Sklepu i prezentowane podczas skÅ‚adania zamówienia.

​

7. Przekazanie zamówieÅ„ do wysyÅ‚ki odbywa siÄ™ wyłącznie w dni robocze.

​

8. Po otrzymaniu paczki Klient zobowiÄ…zany jest sprawdzić stan opakowania oraz zawartość przesyÅ‚ki. W przypadku zauważenia uszkodzeÅ„ lub braków należy w obecnoÅ›ci kuriera sporzÄ…dzić protokóÅ‚ szkody oraz skontaktować siÄ™ ze SprzedawcÄ….

​

9.  Jeżeli przesyÅ‚ka nie zostanie odebrana przez Klienta lub jej dorÄ™czenie okaże siÄ™ niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, Sprzedawca ma prawo obciążyć Klienta kosztami wynikajÄ…cymi z tej sytuacji (np. kosztami zwrotu do Sprzedawcy lub ponownej wysyÅ‚ki).

​

10. W sytuacji, gdy Sprzedawca pokryje Klientowi szkodę powstałą podczas transportu, roszczenia Klienta wobec przewoźnika w tym zakresie przechodzą na Sprzedawcę, w wysokości odpowiadającej wypłaconemu odszkodowaniu. Przeniesienie tych roszczeń następuje automatycznie, bez konieczności zawierania dodatkowej umowy cesji.

​​

​

§7. Metody pÅ‚atnoÅ›ci 

​

1. Klient może opÅ‚acić zamówienie przy użyciu jednej z poniższych metod:


a) zapÅ‚aty przelewem tradycyjnym – na rachunek bankowy Sprzedawcy:
52 1140 2004 0000 3002 8588 3647

​

2.„W przypadku wyboru pÅ‚atnoÅ›ci z góry, Klient zobowiÄ…zany jest do jej dokonania w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Brak pÅ‚atnoÅ›ci w tym terminie jest równoznaczny z  anulowaniem zamówienia przez SprzedawcÄ™.

​

3. Realizacja zamówienia rozpoczyna siÄ™:

 

​a)  w przypadku pÅ‚atnoÅ›ci elektronicznych – po otrzymaniu przez SprzedawcÄ™ potwierdzenia pozytywnej autoryzacji transakcji od operatora pÅ‚atnoÅ›ci.

​​

b) w przypadku przelewu tradycyjnego – po zaksiÄ™gowaniu wpÅ‚aty na rachunku Sprzedawcy.

​

e)  W przypadku koniecznoÅ›ci dokonania zwrotu pÅ‚atnoÅ›ci zrealizowanej przy użyciu karty pÅ‚atniczej, Sprzedawca dokona zwrotu wyłącznie na rachunek bankowy powiÄ…zany z tÄ… kartÄ….

​

d) Dowód zakupu (paragon lub faktura) dostarczany jest Klientowi wraz z Produktem lub elektronicznie na adres e-mail wskazany podczas skÅ‚adania zamówienia.

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

​

§8. RÄ™kojmia z powodu wad/y Produktu

​

1 .Zgodnie z art. 556 Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r., Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, jeżeli sprzedany Produkt posiada wadę fizyczną lub prawną. Sprzedawca nie odpowiada jednak z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawierania umowy.

​

2.Zwrot Produktu w związku ze skorzystaniem przez Klienta z uprawnień wynikających z rękojmi następuje na koszt Sprzedawcy.

​

3.Sprzedawca odpowiada z tytuÅ‚u rÄ™kojmi w sytuacji, gdy wada Produktu zostanie stwierdzona w ciÄ…gu dwóch lat od momentu jego wydania Klientowi.

​

4. Zawiadomienie o wadach można przesłać mailowo na adres: kontakt@luxurysneakers.pl lub w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy. Klient może posłużyć się formularzem reklamacyjnym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu, choć nie jest to obowiązkowe.

​

5. W przypadku stwierdzenia wady Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstÄ…pienia od umowy. WyjÄ…tek stanowi sytuacja, w której Sprzedawca niezwÅ‚ocznie i bez nadmiernych trudnoÅ›ci dla Klienta wymieni Produkt na wolny od wad lub usunie wadÄ™. Zastrzeżenie to nie dotyczy sytuacji, gdy Produkt byÅ‚ już wczeÅ›niej naprawiany lub wymieniany, albo gdy Sprzedawca nie dopeÅ‚niÅ‚ obowiÄ…zku usuniÄ™cia wady bÄ…dź wymiany na Produkt peÅ‚nowartoÅ›ciowy.

​

6. Klient może zamiast naprawy zaproponowanej przez SprzedawcÄ™ żądać wymiany Produktu na nowy, wolny od wad, albo zamiast wymiany – domagać siÄ™ jego naprawy, o ile wybrany sposób doprowadzenia Produktu do zgodnoÅ›ci z umowÄ… nie jest niemożliwy do wykonania lub nie pociÄ…ga za sobÄ… nadmiernych kosztów w porównaniu do rozwiÄ…zania zaproponowanego przez SprzedawcÄ™.

​

7.Odstąpienie od umowy nie przysługuje Klientowi, jeśli stwierdzona wada ma charakter nieistotny.

​

8. Jeżeli dla właściwej oceny wady konieczne jest zbadanie Produktu, należy go dostarczyć na adres:
Dominik Kapłun, ul. Jesionowa 3, 83-000 Roszkowo.

​

9. Sprzedawca udziela odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne w terminie 14 dni kalendarzowych od jego otrzymania. Brak odpowiedzi w tym czasie oznacza uznanie reklamacji za zasadną.

​

​

§9. OdstÄ…pienie od umowy sprzedaży

​​​​​

1. Klient będący konsumentem, zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ma możliwość odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez konieczności podawania przyczyny.

​

2. Zasady przewidziane w niniejszym rozdziale dotyczÄ… również osób fizycznych prowadzÄ…cych dziaÅ‚alność gospodarczÄ…, o ile zawierana umowa nie ma dla nich charakteru zawodowego, co w szczególnoÅ›ci wynika z rodzaju dziaÅ‚alnoÅ›ci widocznego w Centralnej Ewidencji i Informacji o DziaÅ‚alnoÅ›ci Gospodarczej.

​

3. Termin na odstÄ…pienie od umowy wynosi 14 dni kalendarzowych i liczony jest od dnia, w którym Klient lub wskazana przez niego osoba trzecia (inna niż przewoźnik) objęła Produkt w posiadanie. W przypadku zamówienia obejmujÄ…cego kilka rzeczy dostarczanych osobno, partiami albo w częściach, termin biegnie od momentu otrzymania ostatniego elementu.

​

4. Oświadczenie o odstąpieniu może zostać złożone w formie pisemnej, przesłane na adres Sprzedawcy lub wysłane pocztą elektroniczną na adres: kontakt@luxurysneakers.pl . Klient może skorzystać z formularza odstąpienia stanowiącego załącznik nr 1 do Regulaminu, ale nie jest to obowiązkowe.

​

5. Dla zachowania 14-dniowego terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

​

6. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

​

7. Zwrot pÅ‚atnoÅ›ci dokonanych przez Klienta nastÄ™puje w ciÄ…gu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania oÅ›wiadczenia o odstÄ…pieniu. Sprzedawca zwraca również koszty dostawy, stosujÄ…c ten sam sposób pÅ‚atnoÅ›ci, którego użyÅ‚ Klient, chyba że Klient zgodzi siÄ™ na inny, niepowodujÄ…cy dodatkowych kosztów.

​

8. Jeżeli Sprzedawca nie zaoferowaÅ‚ odbioru Produktu we wÅ‚asnym zakresie, ma prawo wstrzymać siÄ™ ze zwrotem należnoÅ›ci do chwili, gdy otrzyma Produkt z powrotem lub Klient przedstawi dowód jego odesÅ‚ania – w zależnoÅ›ci od tego, które zdarzenie nastÄ…pi wczeÅ›niej.

​

9. W przypadku, gdy Klient wybraÅ‚ droższÄ… formÄ™ dostawy niż najtaÅ„sza standardowa opcja oferowana w Sklepie, Sprzedawca nie zwraca dodatkowych kosztów przewyższajÄ…cych koszt zwykÅ‚ej dostawy.

​

10. Klient powinien zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwÅ‚ocznie, jednak nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia zÅ‚ożenia oÅ›wiadczenia o odstÄ…pieniu, chyba że Sprzedawca sam zaoferowaÅ‚ odbiór towaru. Wystarczy nadać przesyÅ‚kÄ™ przed upÅ‚ywem wskazanego terminu.

​

11. Koszt odesłania Produktu obciąża Klienta.

​

12. Produkt należy odesłać na adres:

Dominik Kapłun, ul. Jesionowa 3, 83-000 Roszkowo.

​

13. Klient jest zobowiązany odpowiednio zabezpieczyć przesyłkę na czas transportu. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem.

​

14. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartoÅ›ci Produktu, jeÅ›li korzystaÅ‚ z niego w sposób wykraczajÄ…cy poza niezbÄ™dny do sprawdzenia jego charakteru, cech oraz funkcjonowania.​

​

15.  Za poÅ›rednictwem Sklepu Klient ma możliwość skÅ‚adania tzw. zamówieÅ„ specjalnych. Do tej kategorii zalicza siÄ™ w szczególnoÅ›ci:


a) obuwie sprowadzane indywidualnie na życzenie Klienta, niewchodzÄ…ce w standardowÄ… ofertÄ™ Sklepu – pod warunkiem, że Sprzedawca może takie zamówienie zrealizować,

 

b) obuwie dostÄ™pne w staÅ‚ej ofercie, lecz wyraźnie oznaczone w Sklepie dopiskiem „na zamówienie”.

​

16. Cena towaru w ramach zamówienia specjalnego ustalana jest indywidualnie z Klientem. Sprzedawca zastrzega jednak, że z przyczyn od niego niezależnych cena może ulec zmianie. W takiej sytuacji, po uzgodnieniu z Klientem, ustalana jest nowa cena. Jeżeli Klient nie wyrazi na niÄ… zgody – Sprzedawca ma prawo odstÄ…pić od realizacji zamówienia.

​

17.  W przypadku zamówieÅ„ specjalnych Klientowi nie przysÅ‚uguje prawo odstÄ…pienia od umowy. Wynika to z faktu, że przedmiotem sprzedaży sÄ… produkty dostosowane do indywidualnych wymagaÅ„ Klienta (art. 38 ust. 3 tej ustawy).

​

18.. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku:


a) towarów nieprefabrykowanych, wykonanych zgodnie ze specyfikacjÄ… Konsumenta lub sÅ‚użących jego indywidualnym potrzebom,


b) towarów dostarczanych w zapieczÄ™towanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze wzglÄ™dów higienicznych lub ochrony zdrowia,


c) rzeczy, które po dostarczeniu ze wzglÄ™du na swój charakter zostajÄ… trwale połączone z innymi,


d) usÅ‚ug, które zostaÅ‚y w peÅ‚ni wykonane za zgodÄ… Konsumenta, po wczeÅ›niejszym poinformowaniu go o utracie prawa odstÄ…pienia,


e) sytuacji, w której druga strona umowy nie wykona swojego zobowiÄ…zania w terminie Å›ciÅ›le okreÅ›lonym – wówczas prawo odstÄ…pienia przysÅ‚uguje obu stronom,


f) produktów zabezpieczonych plombÄ… lub innym zabezpieczeniem Sprzedawcy – po jej zerwaniu Sprzedawca może odmówić przyjÄ™cia zwrotu.

​

​

§10. OdstÄ…pienie od umowy oraz postÄ™powanie reklamacyjne w zakresie usÅ‚ug elektronicznych Å›wiadczonych przez Sklep.

​

1. W przypadku umów o Å›wiadczenie usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ…, które majÄ… charakter ciÄ…gÅ‚y i bezterminowy (np. prowadzenie Konta Klienta), Klient ma prawo do wypowiedzenia umowy w dowolnym momencie, bez podawania przyczyny. OÅ›wiadczenie o wypowiedzeniu można przesÅ‚ać na adres e-mail: kontakt@luxurysneakers.pl .RozwiÄ…zanie umowy nastÄ™puje ze skutkiem natychmiastowym.

​

2. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług elektronicznych o charakterze ciągłym i bezterminowym z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia, jeżeli Klient narusza postanowienia niniejszego Regulaminu.

​

3. W sytuacji, gdy usÅ‚ugi Å›wiadczone za poÅ›rednictwem Sklepu internetowego sÄ… niewykonane lub realizowane w sposób nieprawidÅ‚owy, Klient ma prawo zgÅ‚osić reklamacjÄ™, wysyÅ‚ajÄ…c jÄ… na adres poczty elektronicznej:kontakt@luxurysneakers.pl

​

4. Reklamacja powinna zawierać dane identyfikacyjne Klienta (imiÄ™ i nazwisko lub nazwÄ™ firmy, adres zamieszkania bÄ…dź siedziby, adres e-mail), a także okreÅ›lenie przedmiotu reklamacji, wskazanie okresu, którego dotyczy oraz opis okolicznoÅ›ci uzasadniajÄ…cych zgÅ‚oszenie.

​

5. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

​

​

§11. Zmiana Regulaminu

 

 

1. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie.

​

2. Modyfikacje Regulaminu mogÄ… nastÄ…pić wyłącznie z istotnych przyczyn, w szczególnoÅ›ci w przypadku:


a) zmiany obowiÄ…zujÄ…cych przepisów prawa, które majÄ… wpÅ‚yw na prawa i obowiÄ…zki stron wynikajÄ…ce z Regulaminu,


b) konieczności dostosowania treści Regulaminu do decyzji, zaleceń, orzeczeń, postanowień lub wytycznych wydanych przez właściwe organy publiczne,


c) wprowadzenia zmian technicznych lub organizacyjnych w sposobie świadczenia usług,


d) modyfikacji zakresu usług oferowanych w Sklepie (w tym wprowadzenia nowych, zmiany istniejących lub rezygnacji z części usług bądź funkcjonalności).

​

  1. O każdej zmianie Regulaminu zarejestrowani Klienci zostaną powiadomieni poprzez:

    • zamieszczenie zaktualizowanej wersji Regulaminu w zakÅ‚adce „Regulamin Sklepu internetowego” dostÄ™pnej w ramach Sklepu.

  2. Nowa wersja Regulaminu zaczyna obowiązywać po upływie 14 dni od momentu przekazania informacji o zmianach, zgodnie z ust. 3 powyżej. Przy pierwszym logowaniu do Konta po tej dacie, Klient zarejestrowany zobowiązany będzie do akceptacji nowej treści Regulaminu. W przypadku braku akceptacji, Klient ma prawo w każdej chwili wypowiedzieć umowę o świadczenie usług elektronicznych.

  3. Wprowadzone zmiany w Regulaminie nie naruszajÄ… praw Klientów nabytych przed wejÅ›ciem w życie nowej wersji, w szczególnoÅ›ci dotyczÄ…cych zawartych Umów sprzedaży.

 

 

 

§12. Zakres odpowiedzialnoÅ›ci Sprzedawcy.

​

1. Sprzedawca może czasowo zawiesić dziaÅ‚anie lub zakoÅ„czyć Å›wiadczenie niektórych funkcjonalnoÅ›ci Sklepu internetowego w zwiÄ…zku z koniecznoÅ›ciÄ… przeprowadzenia prac konserwacyjnych, aktualizacji, przeglÄ…du systemu lub rozbudowy zaplecza technicznego. Takie dziaÅ‚ania nie mogÄ… jednak naruszać praw Klientów wynikajÄ…cych z wczeÅ›niej zawartych umów.

​

2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za skutki korzystania ze Sklepu w sposób sprzeczny z Regulaminem, przepisami prawa, a także z zasadami współżycia spoÅ‚ecznego lub powszechnie przyjÄ™tymi zwyczajami.

​

3. Sprzedawca nie odpowiada również za szkody wynikajÄ…ce z podania przez Klienta nieprawidÅ‚owych lub niepeÅ‚nych danych (w szczególnoÅ›ci w formularzach dostÄ™pnych na stronie), ani za dziaÅ‚ania Klienta, które utrudniajÄ… bÄ…dź uniemożliwiajÄ… prawidÅ‚owÄ… realizacjÄ™ usÅ‚ug przez SprzedawcÄ™.

​

​

§13. Prawa wÅ‚asnoÅ›ci intelektulanej.

​

1. Sprzedawca informuje, że wszelkie treÅ›ci publikowane w Sklepie internetowym, jak również elementy skÅ‚adajÄ…ce siÄ™ na oferowane Produkty (np. projekty graficzne, ukÅ‚ad wizualny), mogÄ… być chronione jako utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a prawa autorskie do nich przysÅ‚ugujÄ… Sprzedawcy.

​

2. Wykorzystywanie, kopiowanie, powielanie lub rozpowszechnianie treÅ›ci chronionych prawem autorskim bez wyraźnej zgody Sprzedawcy – poza zakresem dozwolonego użytku osobistego – stanowi naruszenie praw autorskich Sprzedawcy i może rodzić odpowiedzialność cywilnÄ… bÄ…dź karnÄ….

​​

​

§14.Postanowienie koÅ„cowe.

 

​1. Regulamin nie ogranicza ani nie wyłącza praw Klienta (w szczególnoÅ›ci Konsumenta), które wynikajÄ… z bezwzglÄ™dnie obowiÄ…zujÄ…cych przepisów prawa. W przypadku sprzecznoÅ›ci postanowieÅ„ Regulaminu z tymi przepisami, pierwszeÅ„stwo majÄ… przepisy prawa, a postanowienia mniej korzystne dla Klienta uznaje siÄ™ za nieważne.

​

2. Odpowiedzialność Sprzedawcy lub osób dziaÅ‚ajÄ…cych w jego imieniu wobec Klienta niebÄ™dÄ…cego Konsumentem ani osobÄ…, o której mowa w §9 ust. 17 oraz 18 , jest wyłączona, chyba że szkoda zostaÅ‚a wyrzÄ…dzona umyÅ›lnie.

​

3. Spory powstaÅ‚e pomiÄ™dzy SprzedawcÄ… a Klientem niebÄ™dÄ…cym Konsumentem ani osobÄ…, o której mowa w §9 ust. 17 oraz 18, rozstrzygane bÄ™dÄ… przez sÄ…d wÅ‚aÅ›ciwy dla siedziby Sprzedawcy.

​

 a)  Treść Regulaminu jest dostÄ™pna dla Klientów w każdym czasie pod adresem: https://luxurysneakers.pl/regulamin/, gdzie można go przejrzeć. 

​

 b) W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdujÄ… przepisy prawa polskiego, w tym w szczególnoÅ›ci Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta oraz ustawy o Å›wiadczeniu usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ…, o ile bezwzglÄ™dnie obowiÄ…zujÄ…ce przepisy prawa nie stanowiÄ… inaczej.

bottom of page