top of page

REGULAMIN SKLEPU

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.luxurysneakers.pl 

I. Postanowienia ogólne

  1. Sprzedawca, w ramach sklepu internetowego pod adresem https://www.luxurysneakers.pl prowadzi sprzedaż towarów na odlegÅ‚ość na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, za poÅ›rednictwem Internetu. Åšwiadczenie Sprzedawcy polega na sprzedaży towarów w ramach Sklepu internetowego.

  2. Informacje na temat towarów Sprzedawca zamieszcza na stronie internetowej Sklepu, wskazanej w pkt 1 powyżej.

II. Zasady skÅ‚adania i realizacji zamówieÅ„

  1. Zamówienia na towary oferowane w Sklepie internetowym przyjmowane sÄ…:

• poprzez stronÄ™ internetowÄ… www.luxurysneakers.pl,

  1. Zamówienia za poÅ›rednictwem sieci Internet można skÅ‚adać 24 godziny na dobÄ™, 7 dni w tygodniu, przez caÅ‚y rok. Za dni robocze w rozumieniu niniejszego Regulaminu uznaje siÄ™ wszystkie dni tygodnia od poniedziaÅ‚ku do piÄ…tku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

  2. Sklep zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania (tj. nie przyjÄ™cia oferty Klienta, który zÅ‚ożyÅ‚ zamówienie), niezależnie od możliwoÅ›ci realizacji zamówienia przez Sklep, w przypadku zamówienia zÅ‚ożonego przez Klienta, który wczeÅ›niej nie odebraÅ‚ zamówionego towaru lub gdy autentyczność zamówienia budzi uzasadnionÄ… wÄ…tpliwość.

  3. Po zÅ‚ożeniu zamówienia Klient otrzyma informacjÄ™ zwrotnÄ…, wysÅ‚anÄ… pocztÄ… elektronicznÄ… na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail, stanowiÄ…cÄ… informacjÄ™ o poprawnie zÅ‚ożonym zamówieniu.

  4. Realizacja zamówienia nastÄ™puje:

• w przypadku zamówieÅ„ pÅ‚atnych przelewem – z chwilÄ… zaksiÄ™gowania wpÅ‚aty zgodnej z wartoÅ›ciÄ… zamówienia na koncie Sprzedawcy,

• w przypadku zamówieÅ„ pÅ‚atnych przez przelewy24 – w chwili autoryzacji transakcji.

• Podmiotem Å›wiadczÄ…cym obsÅ‚ugÄ™ pÅ‚atnoÅ›ci online jest Autopay S.A.

a) Dostępne formy płatności:

Karty płatnicze:

  • Visa

  • Visa Electron

  • MasterCard

  • MasterCard Electronic

  • Maestro

  1. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostÄ™pny w magazynie lub u dostawców Sklepu. W przypadku niedostÄ™pnoÅ›ci części towarów objÄ™tych zamówieniem, Klient zostanie poinformowany o stanie zamówienia w celu podjÄ™cia decyzji dotyczÄ…cej dalszego postÄ™powania w sprawie realizacji zamówienia.

  2. W przypadku gdy towar jest niedostÄ™pny, Sklep ma prawo do odstÄ…pienia od umowy w terminie 30 dni, liczÄ…c od dnia jej zawarcia. W przypadku skorzystania przez Sklep z powyższego prawa, jeżeli Klient dokonaÅ‚ zapÅ‚aty za towar, Sklep zwróci Klientowi należność niezwÅ‚ocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstÄ…pienia od umowy.

  3. Informacja o minimalnym czasie trwania zobowiÄ…zaÅ„ Klienta bÄ™dÄ…cego konsumentem, wynikajÄ…cych z umowy sprzedaży towaru, za który uznaje siÄ™ czas od zÅ‚ożenia zamówienia do odbioru towaru, jest dostarczana Klientowi bezpoÅ›rednio przed zÅ‚ożeniem zamówienia przez Klienta.

III. Ceny towarów

  1. Na caÅ‚kowitÄ… wartość zamówienia skÅ‚ada siÄ™: cena towaru i koszty przesyÅ‚ki.

  2. Ceny towarów podane sÄ… przy opisie towarów na stronie Sklepu internetowego.

  3. Wszystkie ceny zamieszczone na stronie Sklepu internetowego przy towarze są wyrażone w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek.

  4. CenÄ… towaru wiążącÄ… i ostatecznÄ… jest cena podana w koszyku przy podsumowaniu zamówienia.

  5. Ceny towarów nie zawierajÄ… kosztów przesyÅ‚ki.

  6. Informacja na temat caÅ‚kowitej wartoÅ›ci zamówienia, obejmujÄ…cej cenÄ™ towaru i koszty przesyÅ‚ki, zostaje przedstawiona Klientowi po dokonaniu wyboru formy dostawy i formy pÅ‚atnoÅ›ci, przed zÅ‚ożeniem zamówienia przez Klienta.

  7. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach produktów znajdujÄ…cych siÄ™ w asortymencie Sklepu, wprowadzania oraz wycofywania ich z asortymentu Sklepu, przeprowadzania, odwoÅ‚ywania a także modyfikowania akcji promocyjnych. Zamówienia zÅ‚ożone przed datÄ… wejÅ›cia w życie zmian ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży bÄ™dÄ… realizowane na zasadach dotychczasowych.

  8. W przypadku sprzedaży produktów promocyjnych, których ilość jest ograniczona, realizacja zamówieÅ„ nastÄ™puje wedÅ‚ug kolejnoÅ›ci wpÅ‚ywu potwierdzonych zamówieÅ„, aż do wyczerpania zapasów objÄ™tych tÄ… formÄ… sprzedaży.

  9. Promocje w Sklepie internetowym nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.

  10. Bezpłatne dodatki reklamowe nie podlegają wymianie ani reklamacjom.

IV. Dostawa

  1. Wysyłkowa

a. Towar zamówiony w sklepie internetowym jest dostarczany na wskazany w zamówieniu adres za poÅ›rednictwem firm kurierskich.

b. Na czas realizacji zamówienia skÅ‚ada siÄ™ czas kompletowania zamówienia i czas dostawy.

c. Zamówienie zÅ‚ożone w dniach od poniedziaÅ‚ku do niedzieli dostarczane jest od 2 do 14 dni roboczych.

e. W przypadku pÅ‚atnoÅ›ci przelewem, powyższe terminy dostaw zostajÄ… wydÅ‚użone o czas realizacji przelewu (Sklep przystÄ™puje do realizacji zamówienia po zaksiÄ™gowaniu wpÅ‚aty na koncie).

f. Darmowa dostawa nie obowiÄ…zuje w momencie odstÄ…pienia klienta od umowy.

g. Zamówienia zÅ‚ożone po godzinie 16:00 realizowane sÄ… od kolejnego dnia roboczego.

VI. Prawo odstÄ…pienia od umowy

  1. Zgodnie z ustawÄ… z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827; „Ustawa o Prawach Konsumenta”), Klient bÄ™dÄ…cy konsumentem może odstÄ…pić od umowy sprzedaży towaru bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjÄ…tkiem kosztów, o których mowa w pkt 9 i pkt 13 poniżej, w terminie 14 dni od objÄ™cia towaru w posiadanie przez Klienta (lub wskazanÄ… przez niego osobÄ™ trzeciÄ…, innÄ… niż przewoźnik), a w przypadku umowy, która:

a) obejmuje wiele towarów, które sÄ… dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objÄ™cia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części,

b) polega na regularnym dostarczaniu towarów przez czas oznaczony – od objÄ™cia w posiadanie pierwszego z towarów.

  1. Odstąpienie od umowy sprzedaży towaru następuje poprzez złożenie Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Pisemne lub mailowe oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru należy przesłać na adres: Luxury Sneakers, ul. Al. Jana Pawła II 61 lokal 39.

  2. Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży towaru, wskazanego w pkt 1 powyżej, wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem tego terminu.

  3. OÅ›wiadczenie o odstÄ…pieniu od umowy Konsument może zÅ‚ożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, na formularzu dostÄ™pnym pod adresem www.luxurysneakers.pl/zwrot lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.

Luxury Sneakers, Magazynowa 13/35 02-652 Warszawa, XYZ

Ja [imiÄ™, nazwisko kupujÄ…cego] niniejszym informujÄ™ o moim odstÄ…pieniu od umowy sprzedaży nastÄ™pujÄ…cych rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery transakcji [numery].

Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data].

ImiÄ™ i nazwisko: [imiÄ™ i nazwisko kupujÄ…cego]

Adres: [adres kupujÄ…cego]

Data: [data odstÄ…pienia od umowy]

Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

  1. Informacja dotycząca korzystania z prawa odstąpienia od umowy zawarta została w załączniku nr 1 do Ustawy o prawach konsumenta.

  2. W przypadku skorzystania przez Klienta z prawa odstÄ…pienia od umowy, zakupiony towar należy zwrócić na adres: Luxury Sneakers, Magazynowa 13/35 02-652 Warszawa, XYZ, z zastrzeżeniem pkt 7 poniżej, niezwÅ‚ocznie, jednak nie później niż w ciÄ…gu 14 dni od daty odstÄ…pienia od umowy. Do zachowania powyższego terminu wystarczy odesÅ‚anie towaru przed jego upÅ‚ywem.

  3. Jeżeli ze wzglÄ™du na rodzaj towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie go przez Klienta na adres wskazany w pkt 6 powyżej byÅ‚oby nadmiernie utrudnione, Klient jest obowiÄ…zany udostÄ™pnić towar Sprzedawcy w miejscu, którym towar siÄ™ znajduje.

  4. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru Sprzedawcy.

  5. Zwracany towar i dołączone do niego akcesoria nie mogÄ… nosić Å›ladów używania. W przypadku butów dołączane jest oryginalne opakowanie producenta, które powinno zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. W przypadku butów premium jest to integralna część produktu noszÄ…ca odpowiedniÄ… wartość.

Klient jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartoÅ›ci towaru bÄ™dÄ…ce wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczajÄ…cy poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

  1. Wraz ze zwracanym towarem należy odesÅ‚ać dowód zakupu oraz wszystkie bezpÅ‚atne produkty i dokumenty dołączone do zwracanego towaru.

  2. W przypadku odstÄ…pienia Klienta od umowy sprzedaży towaru, umowÄ™ tÄ… uważa siÄ™ za niezawartÄ…. W takim przypadku Sprzedawca dokona zwrotu pÅ‚atnoÅ›ci za towar bez kosztów dostawy w obie strony. Jeżeli Klient w oÅ›wiadczeniu o odstÄ…pieniu od umowy nie wskazaÅ‚ konta, Sprzedawca dokona zwrotu wyżej wymienionych pÅ‚atnoÅ›ci przy użyciu takiego samego sposobu zapÅ‚aty, jakiego użyÅ‚ Klient.

  3. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży towaru nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy:

c) której przedmiotem jest towar, który po dostarczeniu, ze wzglÄ™du na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączony z innymi rzeczami.

VII. Reklamacje dotyczÄ…ce produktów

  1. Sprzedawca przestrzega obowiÄ…zku dostarczania Produktów pozbawionych wad.

  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym wynoszącym 2 lata. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

  3. Reklamacje z tytułu rękojmi można zgłaszać poprzez przesłanie reklamowanego Produktu do Sklepu na adres:

Sklep internetowy Luxury Sneakers

Luxury Sneakers, Magazynowa 13/35 02-652 Warszawa, XYZ

Do reklamowanego Produktu prosimy dołączyć dowód zakupu (np. kopiÄ™ paragonu lub faktury VAT) oraz opis zauważonej wady wraz z okreÅ›leniem żądania Klienta przewidzianego w ramach rÄ™kojmi.

  1. Sprzedawca ustosunkuje siÄ™ do reklamacji nie później niż w ciÄ…gu 14 dni liczÄ…c od dnia jej zgÅ‚oszenia.

VIII. Postanowienia końcowe

  1. Klient może kontaktować siÄ™ ze SprzedawcÄ…: (a) pod adresem pocztowym przedsiÄ™biorstwa Sprzedawcy: Luxury Sneakers z siedzibÄ… w Warszawie, pod adresem: ul. PuÅ‚awska 77 lok. U5, 02-595 Warszawa, wpisana do Rejestru PrzedsiÄ™biorców Krajowego Rejestru SÄ…dowego przez SÄ…d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII WydziaÅ‚ Gospodarczy Krajowego Rejestru SÄ…dowego pod numerem KRS: XYZ, NIP: XYZ, REGON: XYZ pod adresem poczty elektronicznej: kontakt@luxurysneakers.pl, numerem telefonu: XYZ.

  2. Prezentacja towarów na stronach Sklepu internetowego nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient, skÅ‚adajÄ…c zamówienie, skÅ‚ada ofertÄ™ kupna okreÅ›lonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.

  3. KupujÄ…cy, potwierdzajÄ…c zÅ‚ożenie zamówienia w Sklepie internetowym, skÅ‚ada oÅ›wiadczenie, że zapoznaÅ‚ siÄ™ z treÅ›ciÄ… niniejszego Regulaminu i zaakceptowaÅ‚ postanowienia w nim zawarte.

  4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 29.11.2020 r. i jego postanowienia stosuje siÄ™ do umów zawartych poczÄ…wszy od tej daty.

  5. Wszystkie zmiany Regulaminu obowiÄ…zujÄ… od daty opublikowania na stronie www.luxurysneakers.pl z zastrzeżeniem, że zamówienia zÅ‚ożone przed datÄ… wprowadzenia zmian sÄ… realizowane na podstawie zapisów Regulaminu obowiÄ…zujÄ…cych w dniu zÅ‚ożenia zamówienia.

bottom of page